Zespół wsparcia informatycznego
KierownikPiotr Śnioch
- adres
- ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, piętro 2, p. 239
- tel
- 41 200 12 15
Zadania zespołu:
Do zakresu działania Zespołu wsparcia informatycznego należy w szczególności:
- administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną Starostwa, w tym sieciami komputerowymi,
serwerami, bazami danych, systemami operacyjnymi, systemami dziedzinowymi i aplikacjami; - zapewnienie bezpieczeństwa danych, infrastruktury sieciowej oraz stanowisk komputerowych;
- zapewnienie wsparcia pracownikom Starostwa korzystających ze sprzętu komputerowego
i oprogramowania; - prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, analiza
zapotrzebowania i stanu technicznego infrastruktury informatycznej; - uczestnictwo i koordynowanie działań w zewnętrznych projektach;
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu IT;
- serwis sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania;
- koordynowanie zadań i prac informatycznych zlecanych na zewnątrz Starostwa firmom trzecim;
- rozpoznawanie, opiniowanie i wdrażanie nowych rozwiązań dla zgłaszanych potrzeb w zakresie
IT; - realizacja ustawowych obowiązków dot. IT nakładanych na Starostwo;
- pomoc w zakresie programowania Web związana z Internetowym serwisem Biuletynu
Informacji Publicznej; - prowadzenie spraw w zakresie informatycznym związanych z internetowym serwisem Powiatu
Kieleckiego www.powiat.kielce.pl oraz z innymi serwisami internetowymi wykorzystywanymi
przez Powiat; - obsługa centrali telefonicznej i urządzeń telekomunikacyjnych;
- prowadzenie spraw z zakresu administracji i zarządzania systemami i urządzeniami, w tym:
- kontroli dostępu,
- monitoringu CCTV,
- rejestracji czasu pracy,
- kolejkowym