Spotkanie w sprawie komunikacji

4 Marca 2021
 

O dobrych praktykach i rozwiązaniach wprowadzonych w celu ulepszenia obsługi interesantów Wydziału Komunikacji i Transportu kieleckiego starostwa ze starostą kieleckim Mirosławem Gębskim rozmawiał Przewodniczący Rady Miasta w Kielcach Kamil Suchański.

Przewodniczącego interesowało jak Zarząd Powiatu w Kielcach poradził sobie z kolejkami w Referacie Rejestracji Pojazdów. Dopytywał jak rejestrowani są mieszkańcy, jakie starostwo wdrożyło systemy w celu ich sprawniejszej obsługi i jakie działania podjęto na rzecz zwiększenia jakości i wydajności pracy Wydziału Komunikacji i Transportu.

- Po obserwacji i analizie systemu obsługi klientów w wydziale, podęliśmy szereg działań w celu usprawnienia jego funkcjonowania. Zmieniliśmy przed wszystkim sposób załatwiania spraw, uruchamiając internetowy system umawiania wizyt. Osoby, które chcą zarejestrować samochód, mogą umówić wizytę przez internet. Otworzyliśmy osiem filii wydziału w gminach, które obsługują mieszkańców dziesięciu gmin powiatu kieleckiego – mówi starosta Mirosław Gębski. - Dzięki tym zmianom systematycznie zmniejszaliśmy kolejki oczekujących na załatwienie swojej sprawy lub wyznaczenie terminu.

do góry
Zmiana siedziby Punktu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej Nowoczesne metody w szpitalu przy Prostej Rowerzyści jadą na Westerplatte Mamy rabaty. Wypoczywamy taniej Bezpłatny autobus na Św. Krzyż Starostwo Powiatowe w poniedziałki pracuje dłużej Telefony do Wydziału Komunikacji i Transportu Umów wizytę / Rejestracja pojazdów