Przyjazny i dostępny urząd

2 Grudnia 2015
System wzywania pomocy Call – Hear
System wzywania pomocy Call – Hear

Od kilku dni w Starostwie Powiatowym w Kielcach działa system wzywania pomocy Call – Hear dla osób potrzebujących wsparcia.

- Specjalnie dla niepełnosprawnych ruchowo i innych osób potrzebujących pomocy w poruszaniu się, wprowadziliśmy system Call-Hear. Informuje on, gdy w budynku lub przed wejściem znajduje się osoba potrzebująca  naszego wsparcia – tłumaczy Małgorzata Socha, naczelnik Wydziału Obsługi Infrastruktury.

System ułatwia zatem dostęp do lokalu każdemu, kto ma trudności w samodzielnym poruszaniu się. Z tak zwanego przywoławcza mogą korzystać także osoby starsze i matki z dziećmi w wózkach. Urządzenie zamontowane jest przy głównych drzwiach wejściowych do budynku oraz od strony ulicy Wrzosowej.

Osoba potrzebująca wsparcia naciska przycisk i czeka na pojawienie się pracownika kieleckiego starostwa.  - Pracownik pomoże wymagającemu klientowi w poruszaniu się po budynku. Zaprowadzi lub wskaże miejsce jego wizyty – dodaje Socha.

Warto zaznaczyć, że Budynek Starostwa Powiatowego w Kielcach jest przystosowany do obsługi osób mających trudności w poruszaniu się poprzez brak progów, szerokie drzwi wejściowe i windy wewnętrzne.

System wzywania pomocy Call – Hear System wzywania pomocy Call – Hear
3

System wzywania pomocy Call – Hear

do góry
Zapraszamy na kontrolę świateł samochodowych Rozbudowa szpitala w Chmielniku staje się faktem Rodziny zastępcze poszukiwane Telefony do Wydziału Komunikacji i Transportu Umów wizytę / Rejestracja pojazdów