PUP wznawia bezpośrednią obsługę klienta

10 Maja 2021

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach informuje, że od poniedziałku 10 maja wznawia bezpośrednią obsługę klienta w reżimie sanitarnym.


 W celu ustalenia terminu i godziny wizyty w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach oraz Lokalnych Punktach Informacyjno - Konsultacyjnych urząd zachęca do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z pracownikami.
 

W trosce o zdrowie  i bezpieczeństwo klientów oraz pracowników, bezpośrednia obsługa klienta będzie odbywała się w ograniczonym zakresie:

  • stawiennictwa osób bezrobotnych celem potwierdzenia gotowości do podjęcia zatrudnienia: 

obsługa osób bezrobotnych/poszukujących pracy w Referacie Pośrednictwa Pracy i Poradnictwa Zawodowego w Centrum Aktywizacji Zawodowej odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz. 7.15 - 14.45, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem urzędu. Uzgadniając bezpośrednią wizytę pracownik wskaże jej termin (dzień i godzinę).

  • rejestracji osób bezrobotnych / poszukujących pracy:

Nadal zachęcamy do korzystania z możliwości dokonania rejestracji w formie elektronicznej przy użyciu profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego za pośrednictwem portalu praca.gov.pl. Osoba, która nie dysponuje profilem zaufanym, a ma dostęp do konta elektronicznego w banku, ma możliwość założenia profilu zaufanego bez wychodzenia z domu. Szczegółowe informacje TUTAJ.

Urząd odpowiadając na potrzeby klientów, którzy nie posiadają Profilu Zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego,  mają możliwość rejestracji w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach przy ul. Kolberga 4 oraz w Lokalnych Punktach Informacyjno- Konsultacyjnych wyłącznie po uprzednim telefonicznym lub osobistym ustaleniu terminu i godziny wizyty: 

Punkt Obsługi Klienta w Kielcach - tel. 41-367-11-01 lub 41-367-11-02.
Kontakt do Lokalnych Punktów Informacyjno- Konsultacyjnych TUTAJ.

  • obsługa pracodawców w zakresie zatrudnienia cudzoziemców: 

Sprawy związane z zatrudnianiem cudzoziemców są załatwiane za pośrednictwem platformy praca.gov.pl (przesyłanie wniosków i załączników do dokumentów). Bezpośrednia obsługa klienta jest możliwa po uprzednim kontakcie telefonicznym:

  • wnioski o wpis do ewidencji oświadczeń:  41 367-11-42 lub 41 367-11-48,
  • wnioski o wydanie zezwolenia na pracę sezonową cudzoziemca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 41 367-11-45 lub 41-367-11-78.
  • sprawy dotyczące dofinansowań związanych ze skutkami COVID-19: 

Wnioski o udzielenie dotacji dla małych i mikroprzedsiębiorstw z określonych branż należy składać wyłącznie w formie elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl. Dodatkowe informacje w sprawie ww. formy wsparcia można uzyskać pod numerami telefonów:
41 367-11-74, 41 367-16-16, 41 367-16-40

 

Ogólne zasady związane z bezpośrednią obsługą klienta w urzędzie:

1. Wizyty klientów w urzędzie możliwe są od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.15 do 14.30. Możliwość składania dokumentów w Punkcie Obsługi Klienta do godziny 14.30.

  1. Podczas wizyty w urzędzie konieczne jest przestrzeganie wymogów sanitarnych, wynikających z przepisów prawa, tj. w zakresie: 
  • dezynfekcji rąk po wejściu do budynku (zaleca się zakładanie rękawiczek jednorazowych), 
  • obowiązku noszenia maseczki zasłaniającej nos i usta. 
  1. Osoby wchodzące do urzędu są zobowiązane do poinformowania pracownika Punktu Obsługi Klienta  o celu wizyty. 

    Urząd zachęca klientów do załatwiania spraw:
  • zdalnie: 

- przy wykorzystaniu usług elektronicznych wymienionych TUTAJ;
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki e-PUAP;

  • telefonicznie (książka telefoniczna);
  • pocztą tradycyjną - Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach ul. Kolberga 4, 25-620 Kielce.
do góry
Zapraszamy na Kiermasz Bożonarodzeniowy Zimowe utrzymanie dróg w powiecie kieleckim Rodziny zastępcze poszukiwane Telefony do Wydziału Komunikacji i Transportu Umów wizytę / Rejestracja pojazdów