Karty i legitymacje wysyłane pocztą

16 Kwietnia 2020
 

Sytuacja związana z zagrożeniem rozprzestrzeniania się koronawirusa wymusiła ograniczenie do niezbędnego minimum kontaktów bezpośrednich.  W związku z tym, zmianie uległy zasady odbioru legitymacji osób niepełnosprawnych i kart parkingowych.

Za zgodą osób niepełnosprawnych,  karty parkingowe oraz legitymacje dokumentujące niepełnosprawność lub stopień niepełnosprawności będą doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru przez operatora pocztowego. W związku z tym nie trzeba już będzie osobiście odbierać tych dokumentów w siedzibie Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.

Zmiana nastąpiła również w zasadach przyjmowania i rozpatrywania wniosków o wydanie karty parkingowej. Zniesiony został wymóg własnoręcznego podpisania wniosku w obecności przewodniczącego Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w siedzibie tego zespołu. Dokument ten nadal musi być podpisany przez wnioskodawcę własnoręcznie, ale nie trzeba tego robić w urzędzie.

do góry
Ważna droga w Daleszycach do remontu Czekamy na zgłoszenia do nagrody Zapisy na rajd rozpoczęte Rada Seniorów na pierwszym posiedzeniu Bezpłatny autobus na Św. Krzyż Wakacyjne przerwy w pracy poradni Starostwo Powiatowe w poniedziałki pracuje dłużej Telefony do Wydziału Komunikacji i Transportu Umów wizytę / Rejestracja pojazdów