Ogłoszenie wyników otwartego konkursu ofert na realizację w roku 2017 zadań publicznych Powiatu Kieleckiego w zakresie powierzenia prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej
24 Listopada 2016Na podstawie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz. U. 2016, poz. 814), art. 15 ust. 2h ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. 2016, poz. 239 z późn. zmianami), art. 11 ust. 2 w związku z art. 29 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej (Dz. U. 2015, poz. 1255) oraz na podstawie wyników prac Komisji Konkursowej powołanej Uchwałą Nr 129/316/2016 Zarządu Powiatu w Kielcach z dnia 19 października 2016 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej celem zaopiniowania ofert złożonych w otwartym konkursie ofert na realizację w roku 2017 zadań publicznych w zakresie powierzenia prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej.
Zarząd Powiatu w Kielcach ogłasza, że w wyniku przeprowadzonego otwartego konkursu ofert na realizację w roku 2017 zadań publicznych Powiatu Kieleckiego w zakresie powierzenia prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej w siedzibach: Starostwa Powiatowego w Kielcach i Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach oraz w siedzibach: Urzędu Gminy w Górnie i Urzędu Gminy w Łagowie, wybrana została oferta Stowarzyszenia „Bezpieczny Dom” ul. 1 Maja 57 25-511 Kielce.
Na realizację zadań publicznych zostanie udzielone dofinansowanie w wysokości 242.903,52 zł. (słownie: dwieście czterdzieści dwa tysiące dziewięćset trzy złote pięćdziesiąt dwa grosze).
Realizacja zadań odbywać się będzie w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
Uchwała Nr 136/359/2016 Zarządu Powiatu w Kielcach z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację w roku 2017 zadań publicznych Powiatu Kieleckiego w zakresie powierzenia prowadzenia punktów nieodpłatnej pomocy prawnej.
Kielce, dnia 24 listopada 2016 r.