Raporty z bazy EGiB wykazy działek i podmiotów
Inne RAPORTY tworzone na podstawie danych EGiB
W ramach usługi można zamówić:
WYKAZ DZIAŁEK - jest raportem zawierającym numery działek ewidencyjnych oraz numery jednostek rejestrowych, do których zostały przyporządkowane.
WYKAZ PODMIOTÓW - jest raportem zawierającym dane określające osoby wykazane w ewidencji gruntów i budynków oraz oznaczenia związanych z nimi jednostek rejestrowych i kartotek.
Kopie REJESTRÓW i KARTOTEK - są to raporty zawierające odpowiednio podstawowe informacje ewidencyjne o gruntach, budynkach i lokalach, generowane dla całych obrębów ewidencyjnych.
ZASADY WYPEŁNIANIA WNIOSKÓW I UDOSTĘPNIANIA RAPORTÓW
Celem uzyskania materiałów należy wypełnić wniosek w postaci formularza głównego P oraz dodatkowego P6.
W formularzu P należy obligatoryjnie podać dane dotyczące wnioskodawcy - w tym imię i nazwisko lub jego nazwę oraz jego adres. Pozycje z "*" nie są obowiązkowe do wypełnienia. Dla usprawnienia obsługi zaleca się podawanie także numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej do kontaktu z wnioskodawcą (w pozycji 4 i/lub 9). W pozycji dot. określenia zamawianych materiałów należy wskazać (zakreślić kwadrat) Raporty tworzone na podstawie bazy danych EGiB. W pozycji 8 należy wskazać cel wykorzystania zamawianych materiałów - co będzie miało wpływ na wysokość opłaty za ich udostępnienie. W pozycji 10 należy wskazać sposób w jaki wnioskodawca zamierza odebrać materiały.
Jeżeli wnioskodawca przewiduje, że zamówione dokumenty nie będą przez niego odbierane osobiście, powinien we wniosku wskazać upoważnione przez niego do tego osoby, podając taką informację w pozycji nr 11 formularza P. W przypadku braku takiej informacji we wniosku, odbierająca w imieniu wnioskodawcy zamówione dokumenty osoba powinna okazać się wlaściwym upoważnieniem.
W formularzu P6 należy podać informacje wskazujące (zaznaczając odpowiedni kwadrat przy wybranej pozycji) rodzaj zamawianych raportów. Ponadto należy wskazać postać udostępnianych raportów - elektroniczną lub drukowaną.
W zależności od możliwości i rodzaju raportów, należy wskazać sposób identyfikacji obszaru, którego dotyczą zamawiane dokumenty. Jeżeli zamawiający zna nazwę obrębu ewidencyjnego (miejscowości) oraz numery działek ewidencyjnych, których dotyczą raporty, powinien wskazać ten sposób identyfikacji obszaru oraz podać ich nazwy lub oznaczenia.
W przypadku materiałów udostępnianych w postaci papierowej można je odebrać osobiście w Biurze Obsługi Klienta lub mogą one zostać wysłane wnioskodawcy pocztą na wskazany adres. Za wysyłkę pobierana jest dodatkowa opłata. W przypadku zamawiania dokumentów w postaci elektronicznej wnioskodawca powinien wskazać wybrany przez niego (ze wskazanych w formularzu P) sposób udostępnienia takich materiałów.
W przypadku zamawiania jednocześnie innych dokumentów i materiałów z pzgik należy do wypełnionego formularza P, w którym wskazane zostaną zamawiane dokumenty, dołączyć wypełnione, odpowiednie dla zamawianych materiałów formularze wniosków ze zbioru od P1 do P7.
Zamawiający powinien zapoznać się z załączoną do udostępnianego formularza wniosku klauzulą informacyjną RODO oraz potwierdzić ten fakt oraz zgodę na wykorzystywanie podanych we wniosku danych osobowych do spraw związanych z jego realizacją, poprzez złożenie w niej podpisów i przekazanie wraz z wnioskiem.
Udostępnianie raportów jest odpłatne. Wysokość opłaty nalicza oraz możliwy sposób jej wniesienia wskazuje prowadzący zasób w Dokumencie Obliczenia Opłaty. Wysokości opłat padane są w karcie opisu usługi. W karcie znajdują się także dane konta bankowego, na które należy dokonywać wpłat. Opłaty mogą być dokonane gotówką w punkcie kasowym znajdującym się w siedzibie Starostwa. Raporty mogą być udostępnione po wniesieniu opłaty i przedłożeniu udostępniającemu dokumentu potwierdzającego jej wniesienie.
Pracownicy realizujący zadanie:
Anna Dziopa; tel. 41 200 14 04